Hcrksk Mnlya canım ben dr değilim ama şuan kordonumda çentik çıktı o yüzden tansiyon çok önemli benim için.bebeğin suyunun az yada çok olmasından tur,gebelik zehirlenmesine yada erken Doğuma kdr uzanan bir tablo var.sen ölçtür.hatta eve de al bir makina