Superisi_34 Bugün 33 hafta bitti doktordaydım 2700 kg dedi iri kilolu filan dedi , dedim ki hocam emin misiniz ölçümleriniz doğru çıkar mi en fazla 100 gr asagı yukarı oynar dedi 🤷♀️ Daha sezeryana 5 hafta var o zaman 4ü geçmez mi 🙊
Elfvli Superisi_34 kuzenimin eşi iki gun önce doğum yaptı 3-3.500 kg olması beklenen bebek 2.200 kg dogdu. Bizde şaşırdık ve doktorun bu kadar farklı ölçüm yapabilmesine anlam veremedik. Hadi üç aşağı beş yukarı oynuyor ama bu kadar da değil. Benim bebislerim kg olarak küçük doğuyor. Bir kızım 2.670 dogdu mesela. Bu kizim da küçük gidiyor. Yapısal ne yersem yiyeyim olmadı olmuyor. Suan 36. Haftadayim. 2.260 çıktı mesela iki.hafta geride gösteriyor. Cok şükür sağlığı yerinde. Başka dert keder olmasın. Diğer kizimda doğumdan sonra çok.guzel toparlamisti. 🤲❤
Defne2018 Superisi_34 geçerde geçmezde ama zaten sezeryan olacakmışsın sıkıntı olmaz canım normal se dogumun yine 4 dü geçerse sezeryan olursun
Miniklimonum Superisi_34 ay bin maşallah ben. 29+5te gittim 1440 gramdı haftasıyla tam uyumlu çok güzel dedi ama önce sağlıklı sonrada şöyle biraz tombulcuk oğlum olsun istiyorum 4000 gr görmek istiyorum doğumdan önce ya Allah hayırlısını nasip etsin
KubraKocakaplan Superisi_34 ben bugün 34+0 dım 2850 çıktı kilolu dedi ama sezaryen olcağımdan önemsemiyorum 22 şubata gün verdi bugün
Superisi_34 Elfvli tabi ki sağlık en önemlisi kilo sonra ki iş , ve katılıyorum genetik sanırım kızım 37. Hafta da 3200 kg doğmuştu onun da kilosuna hep iyi diyordu doktorlar
Elfvli Superisi_34 yani ben 1.53 boyunda minyon bir kadınım. Kendim de cok zayif doğmuşum . Gelişim geriliği yok sadece kg olarak küçük. Bu yüzden iki haftada bir takip edildim hep.
Fghgyh Bende 31 +5 haftalik hamileyim bebeyin kilosi 2 kilo . Doktorum ekmek ,hamur, tatli yiyecekler yemeyi yasakladi. Normal dogum yapicam oyuzden bebek cok kilolu olmasin dedi doktor
Superisi_34 Fghgyh doğru söylemiş hamur işi şeyler zaten sana kilo aldırır canım , kilo almasını istiyoruz evet ama normal doğumda çok zor oluyor
Superisi_34 Miniklimonum bende ilk doğumumda öyle istiyordum normal oldu 3200 doğdu onu bile zor çıkardım 😂 şuan sezeryyan olacağı için umursamıyorum pek ama kilolu olsa hoşuma da gider açıkçası 🙈
Superisi_34 KubraKocakaplan yaa ben gün için konuşmadım doktorda bişey demedi 35 de gel dedi o zaman konuşuruz heralde , siznde kilosu iyiymiş maşallah
KubraKocakaplan Superisi_34 benimde diğer kontrolüm 35. Haftada ama doktorum şimdiden tarih verdi o 2 gün sonra istedi ama ben 22 si olsun istedim tarih olarak hoşuma gitti diye 😀