Armess_loya ikramomm valla canım sen bilirsin bebek senin, keyif senin, birsey olmasında Allah korusun, dikkat etde yinede 🌸🤷🏼♀️
ikramomm Armess_loya ediyorum kuzum xatrn kaç gündür evden çıkmamıştım öyle bir kayalım deyince saten dozunda bıraktım kontrolüm var orda çıkar allah korusun bebişlerimizi
ikramomm Gokcemcelik çarpmadım tabikide 3 kere mi ne kaydım burnumdan geldi ya kafam rahattı sonuçta acıtacak bişi yapmam kendimi Totoma bile yüklenmedim sarsılmayayyım diye yaslandım geriye ağrım sızım yok Allah’a şğkğr
Sinemkza ikramomm bizim buralara öyle yağdıki ben dayanamadım kaç kere kaydım hiçte birşey olmadı çok şükür
Ada_kacira Deletedmom623737 ay bende ya burda 4 5 gün kaldı yerde o kar ama hiç çıkamadım dün akşam çıktık kayınvalidemlere çaya gittik boş arazilerde tek vardı gelecek yıl inşallah bizde kayarız😂 aslında eşim ekmek almaya gitti ilk yağdığı gün aynı yerde 2 kere kaymış düşme tehlikesi geçirmiş korkudan bırakmadı 😂😂😂
ikramomm Sinemkza bende 15 olucam yarın canım yani haftamız çokta uzak değil umarım bir şey yoktur allah korusun bebeklerimizi 😍