DilarArslan canım bak benim de beşinci haftamda kahverengi lekenlenme oldu hatta iç çamaşırım baya lekelenmişti. Ağlayarak gittim acile ebe güldü olur öyle korkma dedi ama iğne yaptı Ve hap verdi. Şimdi 13 haftalığım ve bu sabah yine oldu elim ayağım titredi yine ağlayarak doktora gittim ultrasonla baktı içerde kanama yok dedi. Ama tedbir amaçlı iğne ve hap verdi iğneyi yaptırdık ilacı da bir ay kullan dedi. Bak eğer o lekelenme devam ederse bir şekilde git hastaneye taksi falan bir şey bul git. Şimdilik ayağını yüksekte tut uzan ve rahat ol stres panik daha çok etkilermiş kafanı dağıt. Annemler hep der bizde hep olurdu hamilelikte diye. Yani bu olağan bir şey. Kanamaya dönmesi kötü ama onda bile iğne serumla kontrole alıyorlar. Devam ederse kesin git çok geçmiş olsun. Rabbim kolaylık versin sana da eşine de.