Kızlar bebeğim şuana kadar hep makat gelişti ama sanırım baş geliş duruyor şuan hıçkırığını çok aşşağoda hissediyorum ve tekmelerini baya yukarıda hissediyorum bazen yanlarımda hissediyorum. Neyse dünden beri aşırı baskı var alta doğru arada bir çatım ağrıyor bazen kasığım tabi bunlar çok kısa sürüyor. Doktor a gidicem ama İstanbul un durumunu biliyorsunuz dur şuan Allah korusun doğursam bile hastane ye gitmem çok zor. Aynı anda rahim ağzı kısalığım da var. Bu haftalarda böyle baskı normalmi yoksa doktora gitmelimiyim? Vücut kendini doğuma mı hazırlıyor?
Ayakta çok duramıyorum her an suyum gelicek sanki bişey içimden akıp gidecek gibi