Nurs Arkadaşlar dr.um özel hastaneye geçiş yaptı 5 aylık hamileyim..Eskişehir devlet hastanesinde veya osmangazi ünv. tavsiye edebileceğiniz bir dr. varmı???teşekkürler
ozdenarda Nurs ben ozel hastaneye gidiyrm ama gebeligimin ilk basinda iki uc kere samet temele gttim ve cok cok memnun kaldm hc devlet doktoru gibi degil kesinlikle tavsiye edrim🤗
Hilaleren Ben devlet hastanesinde Teoman Haluk minsin e gidiyorum ve memnum tavsiye ederim ayrıca gebe Okulu var birde devlet hastanesinde onada kayıt olmanı tavsiye ederim
Nurs Hilaleren evet duymuştum haluk beyi 😊gebelik okulu hakkında pek bilgim yok var olduğunu biliyorum sadece, yanlız benim sezeryan olacak 2.gebeliğim bu ne derece yararı olur bilemiyorum☹teşekkürederim verdiğiniz bilgiler için❤
Hilaleren Nurs bende bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine yeni başlıyacağım eğer develet hastanesine giderseniz gidip bi ebelerle görüşün derim ☺
Baharymk Benm muratcım sevgili doktorum gitti heralde ondan bahsediyosun.. ben gökhan beye geçtim, gayet güleryüzlü bi insan.. asla haluk minsine gitmem sevmiyorm o doktoru hiç😣
Nurs Baharymk evet murat şenol bende çok üzüldüm ilgili bir dr. Du hayırlısı olsun hakkımızda🙁teşekkürler😊
Nurs [bilinmeyen] evet tuğba hanımda eşide çok ilgili devlete devam edersem eşi hüseyin oğuz yuvanç’a gideceğim hayırlısı bakalım