Yesilim23 Bebek odasını kahve beyaz tonları düşünüyorum biraz bohem salaş tarzı olacak şekilde acaba sizler nasıl yapmayı düşünüyorsunuz fikir amaçlı varsa fotoğraf paylaşırmısın 🥰😍
Morprenses Yesilim23 gri beyaz yapıcam ben https://ty.gl/4ndv49ux9s modelimiz böyle Kahve beyaz da güzel olur ☺️
Suzanne Aynen öyle düşünüyorum bende mobilyaları beyaz aksesuarlar ahşap olacak bir duvarımız boş oraya da hayvan stickerları düşünüyorum
Aslylmz Ben henüz oda yapmadım ama 2 beşiğini gri beyaz ve bej krem tonlarında yaptım oda dizaynı olarakta o modelleri begeniyorum ben biraz daha ilerde oda düşünüyorum sizinkide çok güzel olucaktır ☺️