Korkmayın birkaç güne bir şey kalmaz iki gün geç gidersiniz hiç olmadı sağlık olsun da.Ben 38+5 her an doğurabilirim ilceden ile giden ana yollar bile kapalı sancilanacagim diye ödüm kopuyor.Son kontrolüm olacaktı bugün gidemedim.Allahtan devlet hastanesi yakın ona gidebildim , ona bile sevindim artık .Bir sürü köy yolu kapaliymiş oradaki gebeler geliyor aklıma ne yapacak diye düşünüyorum bir anda sancılansalar .Bir iki güne düzelir umarım ortalık