Lavinia__ Kızlar merhaba nstde sancılarım çıktı fakat suni sancıyı istemedim hastaneden kendi rızamla ayrıldım şuan saatte bir kasılmam geliyor 40+4üm ne yapacağımı bilemiyorum 1.5 yaşında bebeğim var çok çaresizim 😪
Wonderful_mom Lavinia__ suni sanci almaktansa sancilarinizi bekleyin.. insan mahvoluyor nefes bile alamiyor
Lavinia__ Wonderful_mom evet ilkinde suni sancı aldım o yüzden istemedim ölümlerden döndüm, bende bebeğimde