Edaakd Aysckzgnc 23. Haftamda geldi. Şuan 33 haftalığım.Sıktıkça geliyor o zamandan beri:) Doktor sorun yok dedi normalmiş🥰
Kubrailkan Evet süt gelmesi normal 🙊 bende olmadı henüz 25.haftamdayim bende. ama sıkmayın doğumu tetiklermisv🙊😬