omerim32 35/2 deyım bıraz once lavobaya gırdım camasırım boylamasına su olmus seffaf ama ortasında afedersınız boylamasına yesıl akıntı var? Daha dun de endeksıyon ıcın fıtıl kullanmıstım şu ucgun ara ıle kullanılan. Başına gelen var mı?
Gisemmmm omerim32 suyunun geldiğini nasıl anlarsın onu söyleyeyim ben iki çocuğumda da başıma geldi akıntı geldi dediğiniz zaman tutabilirsense o suyun değil suyunu tutamazsın kendini sıksan bile kendiliğinden gidiyor anlamaman imkansız
omerim32 Gisemmmm ama kuzum ben suyun geldıgını anlamadım tuvalete gırdım ıc camasırımda tesadufen gordum. Ne hıssettım geldıgını ne de kendımı tutmaya calıstım tamamen şans eserı gordum
papatya-123 Suyunuzu anlamanızın bir diğer yöntemi de gelmeye devam edip etmediği. Çamaşırınızı değiştirin bekleyin bakalım tekrar gelecek mi ama yeşil diyorsunuz suyun rengi olmaz diye biliyorum muhtemelen enfeksiyonla ilgili bir durumdur
Filiz29 omerim32 benim ilk aylarda başıma gelmisti . Doktor fitil vermişti . Fitille içindeki mikrobu o şekilde atiyimus. Öyle temizliyomuş kendini.