Selam herkesee,21.haftaya kadar erkek denilip ayrıntılıda cinsiyetin kız olduğunu öğrenen 35 haftalık bir gebe bunları yazan🤭son bir haftadır her öğün tatlı yiyesim var çeşidi hiç farketmez tatlı olsun yeter,büyükler ne demiş ye tatlıyı çıkar hakkıyı acaba benim kızçem hakkı da benim mi haberim yok,kızı olupta tatlıya yumulan var mı benim gibi🤣