32+4 haftayım benimde bir kaç günce karantinam bitti 🥲 bol bol su içtim, portakal mandilana limon bol tükettim. Sarımsaklı tarhana çorbası içtim, ıhlamur nane limon içtim. Parol içebiliyoruz günde 3 taneye kadar🥲 öksürükle başlamıştı ateş falan da yaptı eklem ağrısı falan oldu bir kaç güne toparladım çok geçmiş olsun insallah iyi olursunuz