Hmyr_ygt Merhaba hanımlar 7 haftalık hamileyim mide bulantım çok fazla.normal olduğunu söylediler kusmalarım oluyor arada serum takıyorlar.eşim serum taktırınca çok endişeleniyor.kimisi 9 ay böyle devam eder diyor.kilo alamıyorum önce aldığım kiloları da verdim :( benim gibi olan var mı midenizi ne ile yatıştırıyorsunuz ?
doganursezmag Hmyr_ygt Bulantıların ve koku hassasiyetinin pik yaptığı haftadasın canım. Bende kusma olmuyo ama bulantı oluyor. Genelde sabah oluyo yataktan kalkmadan tuzlu kraker yiyorum 🥨. Temiz hava alıyorum kapalı alanda kalmaktansa bi balkona çıkıyorum. Ama kesin çözüm yok bence 9 ay sürmez
HulyaKrg Hmyr_ygt ben nerdeyse 7 ay olacam hala devam ediyor ilaca ragmen kemoterapi goren hastalarin kullandigi ilac benhersey denedm bir cozum bulqmadim ilacla hafifletiyorum..bunyeden bunyeye degisiyor.bazi hastaliklar tetikliyor..
Albertos Hmyr_ygt muzlu süt. Peynir ekmek .elma ye arkadaşım ben bunlarla atlattım şimdi 17 haftalık olduk
Hmyr_ygt doganursezmag inşalllah sürmez yoksa günlük hayatım çok etkileniyor evden bile çıkamıyorum :(
Zambaktuba Ben de 7 haftalık hamileyim . Benim de sürekli mide bulantım oluyor sadece su içebiliyorum ve çorba yiyebiliyorum , 2 kilo verdim :( Ama ilk 3 ay olabilen şeyler çoğu bitti azı kaldı diye motive edicez kendimizi :)
BernaBerna 34. Haftama giriyorum hala daha arada bulantı oluyo çok normal ilk zamanlarımda gece uykumdan uyanıp kusmaya koştuğumu hatırlıyorum
MehtapKB Hmyr_ygt benim ilk zamanlarım kışa denk gelmişti o yüzden bulmakta zorlanmadım ama bulabilirseniz ayva muhteşem mide bulantısı konusunda,besin değeri de yüksek ,ben günlerce sadece ayva yediğimi hatırlıyorum
Esrefiblue MehtapKB ayva arıyoruz bir aydır gelir gelmez bitiyor marketlerde 🙅 istanbuldaysa eğer arkadaş metro AVM'de var fakat dediğim gibi az geliyor mevsimi olmadığı için gelir gelmez de bitiyormuş
Bebebebe Hmyr_ygt bende 9 haftalık hamileyim. 5-6-7 inci haftalarımda yediğimi direk kusuyodum. Midem yanıyodu ağlıyodum bazen ağzım ekşiyodu. Beş aya kadar devam eder dediler. Ama benim şu günlerde ne bulantım ne mide yanmam var. Herkesin bünyesi farklı. Ama yatağımın başlığında çubuk kraker olurdu gece uyanıp uyanıp yediğimi biliyorum. İşe yarıyodu.
Esrefiblue Hmyr_ygt 7. Haftada kilo almazsanız zaten bu dönem çoğu gebenin yeterince beslenemedigi bir dönem bunun tehlikeli olmadığı sadece gebeyi zorladığını biliyorum
Nurbursa Hmyr_ygt 17 haftaya kadar sabah gözümü açtıgım andan gece uyuyabildigim nadir anlara kadar bulantı ve kusmayla geçirdim. Tuzlu cubuk ekmekten tiksindim cünkü asla bulantımı bastırmadı. Su bile içimde durmuyordu. Bünyeden bünyeye fark ediyor sana iyi gelicek bişey varaa deneyerek bulman gerekebilr. Allah yardımcın olsun
Hmyr_ygt Nurbursa teşekkür ederim sağol evet tuzlu kraker bana da yaramadı bide bulantısı için iğne verdi doktor ama hiç yaptırma tarafı değilim
Aysmnv35 Bende 7 haftalık hamileyim şükürler olsun hiç midem bulanmıyor insaaalh 9 ayı böyle bitiririm ama mide bulantisi ıcın bi kaç Bisi önerebilirim yani midem bulanırsa diye araştırmıştım ☺️🤦♀️ Sabah olursa mide bulantın tuzlu kraker leblebi fln tüketip biraz daha yatakta kalmaya çalış 30 dk kadar taze zencefil çok faydalı kokusu çayı mide bulantını giderebilir limonda koklayabilirsin umarım bi an önce geçer yağlı olmayan agır seyler tüketmeye çalış çok geçmiş olsun 😔🤲🏻🤰
Neshaakin Naneli şeker çok iyi geldi bana ağzıma attığım anda bulantı falan kalmıyo. Dün sadece aptallık edip et yedim. Et dokunuyo biliyorum ama tutamadım kendimi. Dünden beri sadece mahvoluyorum midem allak bullak naneli şeker yine bastırıyo ama et yemeye bidaha tövbe ettim
Hmyr_ygt Neshaakin benim de et yeme isteği oluyor sebze yemekleri giyemiyorum bünyeye göre değişiyor işte
Annesininumudu Hmyr_ygt benimde o haftalarda çok çok fazlaydı hiç bi sey yiyemiyordum yediğim tek şey limon du ben maden suyu ile yatistirdim daha çok
HulyaKrg Hmyr_ygt yok zarar vermiyor ama yinede gerekmedikce hic ilac kullanma taraftari degilim..gazoz beyaz leblebi ayva midem yandiginda tatli elma yiyordum iyi geliyordu zencefilde bazilarina iyi geliyor die duymustum..birde surup var hafifse o iyi geliyor.Allah sifa versin