Regl gecikmesinin 5. Günü 5 test yaptım sabah ilk idrarla 3 ünde silik çizgi saatler sonra çıktı 2 sinde hiç çıkmadı 😅Bugün erken gebelik testi aldım onda da çıkmadı.hamile miyim değil miyim Artık yarın kan testine kaldı işimiz.Kimler benim gibi testlerin azizliğine uğradı? 😂 Bu arada 30 Kasımda kürtaj olmuştum 1. Regl zamanında gelmişti bu neden böyle oldu D E L İ R E C E Ğ İ M :)))