Kızlar ben 5 gün önce A101 e başladım ve dün hamile olduğumu öğrendim öncesinde de nedeni belli olmayan 3 düşüğüm var (1 i boş gebelik) işe devam etsem mi bilemedim market işi ağır oluyor hamilelere ayrıcalık tanıyolar kasada duruyosun ama.sonuçta aksama kadar ayaktasın.Doktorum yeni hamilelik oldugunda kan sulandırıcı iğne kullanacaksın demişti genetik testler falan hepsi temiz çıktı iğneyi kullanmaya baslayıp işime devam mi etmeliyim yoksa bırakayım mı