Merhaba kızlar,
12+1 haftalık gebeliğim mevcut doktorum bu haftadan itibaren pregnacare vitamin ilacına başlamam gerektiğini söyledi bugün kullandım içtiğimden beri inanılmaz bir mide bulantısı başladı doktora danıştım alışıcaksın dedi
Bu ilacı kullanıp aynı durumu yaşayanlar varmı ?