Elifpinar Kızlar geçen ay klomen kullandim ama malesef gebelik oluşmadı bu ayda çatlama iğnesi kullanicam ama bı kaç kişi yumurtalıga zararı olduğunu söyledi kararsızım sizce ne yapmalıyım bir kurtajim iki kimyasalım var
Burcueylus Elifpinar herks yaptiriyoki zararı olsa neden yapsin doktorlar benim arkadaşımda catlatma ignesi oldu geçen ay ve su an 3 haftalik hamile
nese_gocuk Elifpinar ben ikinci çatlatma iğnesinden sonra hamile kaldım hemde üçüz hiç zararı olduğunu düşünüyorum zararı olsa doktorlar neden yapsın
minikmucizemmmmmm Elifpinar bende geçen ay klomen kullandım iğnede oldum ama adet oldum. Bu ayda femara kullandım gene iğne oldum zararı olduğunu düşünmüyorum😊