[silindi] Kürtajdan sonraki süreç hakkında bana bilgi verebilir misiniz ? Sordum doktora ama hiç bir şey demedi ilaç verdim dedi . Düşük yaptım kalanı kürtajla aldılar. Ne zaman sonra toparlaniliyor ? Lohusa gibi mi oluyoruz ?
LawyerEce [silindi] 2 hafta ölü gibi yatıyordum bu birazda moralsizlikten de oluyor. Kramp geçirmelerim ve hafif iç çamaşırını kirleten lekelenmeler oluyordu. Vücut biraz hassas oluyor.
[silindi] LawyerEce aynen öyledir mutlaka benim daha yeni ama aklıma geldikçe ağlayasım geliyor bu da ağır bir şeymiş. Teşekkür ederim 🌸
Feyzacelikcan Ben kürtajdan sonra 1 hafta dinlendim ilaclarini düzgün kullan sonrasında bişi yapmana gerek yok doktor 15 gün ilişki yasak sonrasinda 2 ay gecince deneyebilirsin yeniden dedi.. kürtajdan 33 gün sonra regl oldum.
[silindi] Feyzacelikcan tam da merak ettiğim ne zaman adet olurumdu üzüntüden yazmayı unutmuşum. Cok teşekkür ederim
Elifcyln28 Benim 2 hafta lekelenmem oldu. Ağır vs. kaldırıp kendinizi yormayın. Doktor kanama bitene kadar ilişki yaşamayın, bir adet gördükten sonra da tekrar deneyebilirsin dedi. Kürtajdan 33 gün sonra da regl oldum.
[silindi] Elifcyln28 bana herhalde doğru düzgün doktor denk gelmiyor hiç bir şey demedi ya ilaç dediği de majezikmis ara ara kramplarim sancilarim var. Arayanlarda dikkat et sıkı giyin üşütme diyorlar . Teşekkür ederim
Elifcyln28 [silindi] bana ağrı kesici ve antibiyotik vermişti. 2 hafta sonra da kontrole çağırmıştı. İsterseniz bir gidin parça falan kalmış mı bakarlar
LawyerEce [silindi] Ben gitmedim sadece ilaçlarımı kullandım ama sıkıntılı durum yaşarsan görünmelisin.
[silindi] Elifcyln28 kurtajdan sonra doktor baktı tamam tertemiz oldu dedi ama yine de bir gidesim var.