Mevom Kızlar biraz endişeliyim bilmiyorum karaları bağlamam normal mi? Ben 6 haftalık gebeyim kızamıkçık daha önce geçirmemişim suanda da negatif şükür.ama korkuyorum.aşı da olmam söylenmedi gebelikten önce.sizin durumunuz nedir? Cok endişelenmeli miyim? Bu virüs kolay geçer mi? Napıcam:(
ezgi0901 Mevom benim de kızamıkçık aşım yok, hamilelikten en az 1 ay önce olabilirmişsin o aşıyı, ben olayım olayım derken hamile olduğumu öğrendim o yüzden kaldı. Doğumuma 2 hafta kaldı çok şükür kızamıkçık falan olmadım. Siz de kötü düşünmeyin 🙏🏻🙏🏻
sumelegi Mevom ben bebekken annem yaptırmış. O zamandan gelen bi aşım var. Ama inan tek aşısı olmayan sen değilsindir. Bence bu konuda doktorunun seni bilgilendirmesi ve rahatlatması gerekiyordu. Hastalıklardan bu kadar endişeleniyoruz, ki bu gayet normal annelik iç güdüsü. Ama streste hem bizim için hem bebeğimiz için iyi bir şey değil. Mümkün olduğunca rahat ve kutlu olmaya çalışın. Ben kızamıkçık olan çevremde 1 insan duymadım. Daha ona kadar dünya kadar şey var takma canım:)
ezgi0901 Mevom a aa bozma moralini dur bakalım daha olan bişey yokki, ya olursam diye ağlanır mı, kıyamam üzme kendinii bak hamileliğin tadını çıkarmaya bak 🥰