Gzmhsyn Arada bir kasık ağrısı ve karnımda gerginlik var bebiş resmen kendini yukarı çekiyor sizde durum nasıl doktorum baş aşağı duruyor dedi ama bu kadar yukarı çıkması normal mi
G_M_Z Gzmhsyn sürekli sabit durmadıkları için normal canım☺️ Benim bebişim de sağolsun bazen kaburgalarımı itiyo canımı yakıyor🥲 benim ki malesef makat geliş tekmeleri hep aşağıda ve can yakıcı🥲
BabyLoveeee Gzmhsyn kasık ağrısı çok var bendede,sadece sol kasığımda oluyor ama yürürken ve ayakta dururken zonklama gibi☹️
Miniklimonum Gzmhsyn ben 32 haftayım henüz acı sızı hissetmedim ay ben neden böyleyim ya ilk aylar asla bulanmam vs bişe olmadı aşermem binde bir olmuştur nadir e ağrı sızı yok oğlum kıpır kıpır ayakları aşağıda kafası sol yukarda ama gayet iyiyiz bende istiyorum vursun acıtsın 😀
G_M_Z Gzmhsyn benim oğlum çok karasız o kadar çok değiştirdi ki😅 ama artık makat gelişte kaldı tekmelerinden anlıyorum ve kafası kaburgamın altında elime geliyo😅doktorum da zaten bu haftalarda bebeğin dönmesini pek beklemediğini söyledi yeri daraldığı için
Nilufar_1996 Ne gecesi ne gündüzü var hiç uyumuyor sürekli tekme kaburgaya girme içerde dönme ittirme gerilme haraketi içim dışıma çıkacak gibi oluyor. Bel sırt ağrısı bacak kaslarimda ağrı var 🤦🏻♀️
G_M_Z Gzmhsyn yok henüz değil doktoruma cumartesi gidicem inşallah canım heralde belli olur artık çok heyecanlıyım🥲😬senin belli oldu mu
Gzmhsyn G_M_Z yok benimde belli değil haftaya 2 şubatta gidicem bende doktorum 38 39. Haftalarda çatı bakarız duruma göre hareket ederiz dedi ama doğum şekline karar veremiyorum normalden korkuyorum
G_M_Z Gzmhsyn ya evet insan korkuyor hele de ilk doğum olunca 🥲 ben de aynı şekildeyim acaba bebiş döner mi normale döner mi doğum diye düşünüp duruyorum ya da sezaryen olursa sonrası nasıl olur zorlanır mıyım vs kafamda deli sorular 😬