Gulseninannesi Ya bu insanlar ne kadar gereksiz yorum yapıyo. Ben beğenip koymuşum yada koyucam . Gerisi seni ne ilgilendirir ? Kızıma Tusem ismini koyucam . Anlamı cennette esen ılık rüzgar ve eşimin isminin tersi bana çok anlamlı geliyo. Bi postta kızınıza ne koyucaksınız yazıyodu bende yazdım tusem diyee. Kalkmış biri "bana tus dersanesini hatırlatıyo çok yanlış bi seçim 🙈" demiş. Pardon canım bidaha isim koyarken sana sorup izin alıp öyle karar veririm. İnsanı sinir ediyolar yemin ederim ya . 😡
GrkemMelikeYlgrm Gulseninannesi canm sakin ol bu ne sinir takma kafana boşver ne düşünürlerse düşünsünler he de geç onların ayıpları bu yaptıkları terbiyesizlik
Happymammy Gulseninannesi son derece haklı bi konumda olmanıza rağmen üslubunuz yüzünden sizi destekleyen bişey yazasım gelmedi affedin 👍
Papatyal Gulseninannesi buna sinirlenip post acana kadar size bunu diyene vaktinde ve yerinde cvbini verseydiniz daha ii olmazmiydi
Aybebek Gulseninannesi canimm benim gibisin bosver umursama.. herkes fikrini kendine saklasın.. ona sormicaksın neticede.. herkes herşeyi çok biliyo zaten
Gulseninannesi Happymammy üslubumda ne varmış ? Yanlış bişey yazdığımı düşünmüyorum. Sadece onu ilgilendirmediğini ve ona sormayacağımızı yazdım.
Gulseninannesi Papatyal verdim zaten ama belki bidaha başkalarının canını sıkmazlar diye açmak istedim. Her ğost açılıyo da ben bu isim postunu açınca mı sıkıntı oluyo ?
mlssrn Tuğsem değil mi o 🤗 benim yakınlarımda var ama yumuşak g li 😬 içine ne siniyorsa canın ne istiyorsa o ismi koycaksın boşver kimin ne dediğini😘😘
Gulseninannesi mlssrn Tuğsem olunca baş tacı anlamı canım. Tusemin cennette esen ılık rüzgar hemde eşimşn ismi mesut onun tersi oluyo
Ebbrruu Gulseninannesi ya boşversene ben o yüzden kaç tane isim değiştirdim bana göre hava hoş kim ne derse desin ama eşim takıyo istemiyo bu sefer. İnsanlar saygısız boşver gitsin ne istiyosan koy. Bende artık kimseye söylemicem
Ebraradinn İyide herkes beğenmek zorundamı beğenmeyen beğenmedim diyebilir sen beğenmişsin koymuşsun çokta takma
Gulseninannesi Ebraradinn beğenmedim demiyo yada beğenmiyorsa sussun söylemesin fikrini soran olmadı ki ona. Çok yanlış bir seçimmiş tus dersanesi geliyormuş aklına .
Ebraradinn Bence isim çok güzel ama fikrini söylemesini istemiyorsan buraya post açma canım çünkü salak dolu :) yada takma senin beğenmen önemli
BaharAksehirli Tusem cok guzel anlam Olarak ta babasinin isminin ters yazilisi olarakta cok manidar bence hic kimseyi takma derim bende Aras koyUcamm oglumun ismine ama Aras nehirinden dolayi millet tutturmus ay anlami at kili yok soyle yok boyle kim ne derse desin yani cocuk senin ve esinin siz nasil istiyosaniz onu Koyun isim olarak😁
Deletedmom34 Gulseninannesi Karşımda ki üzülür mü kırılır mı diye düşünmüyor kimse ya. İnsan bi dediğine dikkat eder. Sanane beğenmediysen yorum yapma kırıcı olmaya ne gerek var ki. Sempatik olmaya çalışıyor aklı sıra işte ayy ayy 🤦🏽♀️