sevval55_ Doktor CVM IGG pozitif ancak değerde Yüksek dedi enfeksiyon uzmanına görün dedi başına böyle bir şey gelen var mı acaba?
gamzosgamzos sevval55_ benimde pozitifti ama ıgg lerin pozitif olmasının onemi olmadigini soylemisti doktorum
Asner sevval55_ canım bende igg 2.3cıkmıwdı doktor kan temizleme işlemibe gonderdi. 7haftalıkken kanı durmadan bir yandan alıb temizleyib sonra geri bedene vuruyorlar 2ay sonra yrniden test yaptırdım 0.110düwmüw wimdi 20haftalık hamileyim. Bide igg geçmişde geçirib bagıwıklık kazanmıwsın demek igm negativse sorun yok
Haticetopuz sevval55_ canım bende yeni yaptirdm butestleri igg pozitif çıkması normal zaten olması gereken IgM pozitif çıkarsa sıkıntı bir şey olmaz inşallah gönlünü ferah tut.
sevval55_ Yesimcandirr hayır gitmedim. Çünkü arkadaşlarımdan doktorları bu testi bile istememiş. Neden istendi yapıldı, ya da neden böyle bir sonuç çıktı anlamadım
Yesimcandirr Benimkisi tüp bebek :) ondan detaylı tarama yapıyolarmıs. Pozitif çıkması da sorun değilmiş daha önce hastalığı geçirip bağışıklık kazanmışız anlamına geliyormuş. Önemli olan ıgm nin pozitif olmamasıymış.