Aycdlpyrz Merhaba güzel anneler. İzmirde yaşayıp doktorundan memnun olan öneren var mı ? Hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz. Biz 7+3 üz suan bebişimle herşey güzel gidiyor şuanlık şükürler olsun 🤲🏻
ikibebekannesi35 Aycdlpyrz Merhabalar ben ikinciye hamileyim Can hastanesi Sadık Sözdinler tavsiye ederim dalında çok iyi bir doktor 💪🏻
Msl_ege bende şurda bekleyeyim . sada hastanesine gidiyorum ama fiyatları felaket artırdılar ve bu yüzden hastane değiştircem
Glsh14 Aycdlpyrz bizim özel saglik sigortamiz var canim o yuzden hicbir ucret odemiyoruz.ama kayit yaptirirlarken duydum muayene sanirim 455 olmus
Oxorza Aycdlpyrz özel karataş hastanesi Ayşegül hanıma gidebilirsin bide ata hastanesi ceren sancar öneririm ben ege üniversitesine gidiyorum kontrollere orayada gidebilirsin
Aycdlpyrz Glsh14 özel sağlık sigortası hamile kalmadan önce mi yapılmadı gerekiyor acaba eşim bugün ondan bahsetti bizde yaptıralım diye ama detaylı olarak bilmiyorum
dlrdnmzaln Prof. Dr. Sefa Kelekçi. Kendisi perinatolog aynı zamanda. Kesinlikle gözüm kapalı tavsiye ederim. Mavişehirde muayenehanesi.
Glsh14 Aycdlpyrz hamile kalmadan once yapilmasi gerekiyormus oyle duydum ama biz kendimiz yaptirmadik esimin is yerinin yaptigi bi sigorta
minikdefnemm Aycdlpyrz ben hamile kaldıktan sonra hastanede yaptırdım yardımcı oluyolar iki can hamilelik sigortası diye geçiyo ama bildiğim kadarıyla sadece Karataş hastanesinde geçiyo doktorumuzdan memnun olduğumuz için yaptırmıştık
Merve223 Cicek08 kendisi biraz soğuk bir doktor diyorlar ama bende gitmeyi düşünüyorum ama kararsızım
Tospikkkk Cicek08 ne kadar muayene ücreti ödüyorsunuz acaba bende bana yakın olduğu için o hastaneye gitmeyi düşünüyorum da
Cnsgkc Gzdozlm muayene ücreti ve doğum ücretleri ne kadar acaba? Hocanın telefon numarası var mı sizde ilgisi nasıl? Telefondan ulaşıp sorularınızı sorabiliyor musunuz
ikizleribeklerken Gzdozlm @Cnsgkc @Aycdlpyrz bende evrim hanıma gidiyorum ilgisinden ve hastaneden memnunum bu hafta aşırı mide yanması başladı pazartesi telefonla aradım hemen yardımcı oldu hastane olarak da bence yeterli bazı doktorlar hastane cihazlarını yetersiz bulup dışarıya gönderiyormuş haftaya detaylı ultrason var biz kendi hastanemiz de çekiliyoruz doktorumuzun ekstra bir yönlendirmesi ve ısrarı olmadı anlayışlı ve yapıcı bir kişiliği var
ozlemkostuk Gzdozlm ben Osman Bey için randevu almıştım, siz doktorunuzdan memnun musunuz? Çınarlı hastanesini çok önerdiler ama doktor konusunda emin olamadım 🙈
BabyLoveeee zg_ ama özel doktor istenmezse de doğum gününde hastahanede kim olursa o doktor yaptırıyormuş doğumu diye duymuştum
zg_ BabyLoveeee evet ama doktorları hep ilgili ve ben memnunum orda doğum yapanlar bile hiç gerek olmadığını gayet güzel geçtiğini söylüyor
BerkAlp BabyLoveeee Benim ikinci hamileliğim.1. Sezeryan doğum olmuştu. Açıkcası doktorla doğum konusunu hiç konuşmadık.Muhtemelen gün almam gerekecek. Ben takipli hastası olup doğuma girmesini istemiyorum. Bu konuda bilgim yok. Sizlere o yüzden soruyorum🙏