Burcubayram sherlock valla ciddiyim kuzum saçma şeyler soruyor olabilirim sormayınca daha kötü oluyorum sorayım en iyisi diyorum😀
Mimik Burcubayram ehehehe… onu da mi yemiyeh, aç mı kalah😅🤣 Afiyetler olsun canim😆 Ya dadini cikar gebeliginin… oyle yedigin hersey zararli degildir… Ve herseyden de avartmadan yiyebilirsin😅
Kelebekim Burcubayram bu post biraz dalga konusu gibi olmuş sanki, Yaşınız da baya var, biberin sapı hiç bir şekilde bebeğe etki etmeyeceğini herkes bilir. Ama öğrendiğinize göre rahatlamışsınızdır umarım 🤣
Burcubayram Kelebekim valla rahatladım ilk kez yuttum ve korkuyorum ilk gebeliğim bu normalde korkacak bişey olmadığını biliyorum bebekten dolayı korkum bişey olur diye😊
Ebrulililili Burcubayram Birsey olmaz ya . Salçada sapı falan arada sap karışıyor ögütülüyor arada gidiyor . Zehir değil yenilir sapı