ozkurtzey Haftaya girdik daha bugün. Ayy bugun çok fazla hıssettım kızlar çok şukur yaa hıc hıssetmemıştım sımdıye kadar ikinci gebelığım ama aşırı heyecanlandım kalbım atıyor küt küt😅❤️Ne guzel duydu kaç tane olursa olsun evlat can🌹😍
Rintintin ozkurtzey kıyamam maşallah ya 😍🧿 cok sevindim sizin adınıza. Darısı başıma inşallah 🤲 benimde 2. Gebeligim 8+4üz🌸
Ankara11 ozkurtzey evet aynen oyle cok hizli geciyo zaman insallah saglikla kucagimiza aliriz yavrulari 😍
ozkurtzey Ferda_33 bende tedırgın oluyordum bıde dusun ilk hamılelıkte saha cabuk hıssetmıstım o yüzden iyice stres oluyordum ama ansızın bellı edıyor kendını 21 e kadar bekle telaşelenmeden 😍
Gizemkzgn Ferda_33 ilk bebeklerde geç hissedilir diyorlardı. Ben 19.haftada ancak hissetmiştim ama o zamana kadar da neden hissetmiyorum diye sürekli tedirgindim. Sonra çok şükür zamanı gelince hissettim, inşallah en kısa zamanda siz de hissedersiniz ❤️
Rintintin ozkurtzey aa daha erken hissedilir derler hurafe ozaman 🤦♀️ ilk bebeğimi 18+3te hissetmiştim dun gibi hatırlıyorum simdi 3 yaşında 🥰
35SD28 ozkurtzey Amin inşallah 🤲🥰 ilk gebeliğim o zamanlar hissettim ama sonra 4 gün hissedemedim. Korkmayın 20-25. haftalardan sonra daha sıklaşıyor😇
minik4550 ozkurtzey bende hissedemiyorum 2. gebelik 16 haftadayiz nasil bisey acaba nasıl hissettiniz sevindim darısı bize 🧿🥰
ozkurtzey minik4550 ay gercekten unutmusum oglum 4 yasında 4 sene önceye döndüm resmen buyum heyecan yaa😍 Balık gibi luk luk hareket kımıldanma dönüyomu nabıyor halbukı daha mınıcık🌹çok sukur🙏🏼
minik4550 ozkurtzey bende unutmuşum o yüzden henuz bisey hissedemiyorum insallah saglikla hissederim bende 🥰🥰