Bugün tüp bebek tedavisine başlamak için gittiğimde 1cm lik bi kisr oluştuğunu gördüler ve bunun tedavi için engel olacağını yasmin hapı kullanmam gerektiğini söylediler. Üzüldüm ama her şey en iyi haldeyken başlamanın doğru olduğunu anladım. Önümüzdeki aya kaldı tedavimiz. Fakat ben sigara kullanıyorum ilaç için sorun teşkil eder mi? Bu şekilde kullanan oldu mu kızlar?