Esradri Bir kızım olacağını öğrendim şu anda 20+2 haftalığım isim konusunda zorlanıyorum beğendiğiniz isimleri yazarmısınızz
Sulemrahkuzey Esradri şu forumdaki bebeklere isim bulduğum kadar kendi çocuğuma bulmadım 🙈🙈 hemen benim favorilerimi sayayım canım Nisa Azra Asya Öykü Miray Simay Mısra ve daha nicesi 😂😂😂 ama en nadir olan Mısra bence 💕💕
Ezgi14 Esradri benm kizimin adi asel duru olacak. Ama diger seceneklerimiz Arven Lina ada eylul defne alya masal bunlardi
Gulseninannesi Sulemrahkuzey az önceki bayan gelirse bu sefer mısra ismine de mısırı hatırlatıyo bana der. Çok sinirlerim bozuldu valla
Gulseninannesi Canım boşver burda isim postu açma. Çok bilmişler gelir hemen onu koyma bunu koyma bunun anlamı şu yok yanlış seçim . İnsanın sinirini bozarlar.
Esradri Gulseninannesi vallahi ben olumsuz yazanlari onemsemem bile kendi kendine yazsinlar dursunlar😂
Sulemrahkuzey Gulseninannesi Kimmiş o bana desin bakayım 🧐 hayret bişe ne var Mısra da bence çok hoş daha ne abidik gübidik isimler var duymadığımız
Gulseninannesi Sulemrahkuzey bence de çok güzel canım. Zaten herkesin bebeğinin ismi kendine güzel biz beğenip koyuyoruz zaten. Bide kalkıp benim koyuacağım ismin dalga geçer gibi başka bişeyi hatırlattığını yanlış seçim olduğunu söylüyo.
Sulemrahkuzey Gulseninannesi ya beğenmeyebilir de dalga geçmek bence hoş değil tabiki sen boşver canım kim ne derse desin içine nasıl siniyorsa öyle yap 💕
Sedahalil Pelin yada nil şu an bende ıkısıne odaklandım isim işi zormuş ada öykü ıstıyordum soğuttular
SaadetBayrak Bende isim konusunda delirmek üzereydim Derin ismini istiyorum ama Nil ismindede aklım kalıyo birde Ada üçü arasında delirmk üzererym kızlar ya iki isimde eşim istemiyo birini seçmem lazım sizce hangisi daha hoş birde oplum var oğlumun ismi Okyanus bu arada