Konturle diye geldm ama benim bir kaç gündür sızıntı şeklinde suyum geliyormus kilodun ıslanıyor ama ben akıntı sanıyordum Dr muyane etti sonra Dr sordu bende söyledim dogmun başladı ozmn doğumaneye alıp dogmunu başlatılm dedi ama ağrım yok adet olckms gibi var nstde de cikmiyo acikligima baktılar az önce 1 santim mis suyum geliuormus gerçektende şuan nstye baglandm dua edin bana yanımda kimsem yok ilk dogmum suni vericeklrms insllh kendi sancialrm başlar 🥺😔🤲