nmtock41 bizim kontroller 20 günde bir o gün gelene kadar nasıl zor geçiyor özlüyorum hem de merak ediyorum hep iyi mi acaba diye size de oluyor mu böyle yoksa hormonal duygusallığımdan mı böyle hissediyorum hep görsem keşke 😍😍
lllllg nmtock41 eve ultrason cihazı alıp sürekli bakasım geliyo benimde..😄yaşadığınız çok normal…ve daha karnımızdayken,kokusunu bile bilmeden duyulan bu özlem bu sevgi birde görünce kucağa alınca nasıl olur tahmin bile edemiyorum🥰Rabbim hepinizin bebeklerini korusun sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin inşallah….kaç haftalıksiniz siz?
Glsh14 nmtock41 Valla bende oyleyim 20 gunde bir.ama ben bu 20 gunun icinde bisey bulup 1 kere acile gidip goruyorum😂😍
hunilimom nmtock41 bende 20 günde gidicem 😂 o zamana 13-14 haftalık oluyor 2. Gebelik olduğu icin ilki kadar heyecanım yok açıkçası 😂 zaman çok hızlı geçsin istiyorum sadece
Elfs nmtock41 kız ben 1 ayda 1 gidiyorum rapor alma tarihim değişik bazen 40 günde bir oluyor ben de çok özlüyorum da 20 gün çok az dayanıver ☺️
nmtock41 lllllg okurken bile duygulandım 🙈annelerimiz hep derdi ya anne olunca anlarsın diye nasıl farklı güzel bi hismiş 😻allah isteyen herkese nasip etsin yaşatsın bu duyguyu 😍🙏🏼
SerraveAnnesii Bende ayda biri gidiyordum hep günler geçmek bilmiyordu 🥲 şimdi 32+4 olduk 15 günde bir gidiyorum sonra daha da sıklaşacak randevular 🥲
Glsh14 nmtock41 Normal muayeneye ozele gidiyorum.ama acile devlete gidiyorum.ozeldeki hastanede doktor olmuyor acil bisey olunca doktorum geliyor ama asiri onemli bisey olmadigi icin doktoruma soylemiyorum.agr var soyle boyle diyip devletteki acilde mis gibi gorup geliyorum😂
Mimik Aynen ben de… Az kaldi ama insaAllah bizim kavusmamiza😍😍😍 37+3 ile, detayli dahil, hicbir utrasonda yuzunu duzgun goremedim kizimin😔😔😔 hep zoraki ve e idare et artik anca boylelerle gidiyoruz🥲