Avbmert38 Hanimlar bugun 38+2 yiz ve bebegimin kilosu 3200. Pazar gunu doğum olacak allahin izniyle. Doğuma kadar kilo almasi icin neler tuketmeliyim
Ysmn311111 Avbmert38 kilosu normal bnmki 2500 dü sonradan toparladı zaten az kalmış doğuma anne sütü aldıkça toparlar
Avbmert38 Ysmn311111 ya bence de normal ama bugun kayinvalidem ile konusurken 3200 mus dedim. Neyse olsun dogunca alir dedi ben de sasirdim.
Mervesilam Muz, süt, kaşar bu üçlü çok güçlü 😄 tabi genetiğe de baglı karı koca zayıf minyonsanız ne yaparsanız yapın bebeğiniz cok iri olmayacaktır. Sağlıkla alın kucagınıza