Ezgistn
Gazdan oluyor canım çünkü bebek henüz çok küçük ben 13uncu haftayı bitirmek üzereyim tartıda 4 kilo fazla görünüyorum ve kilo alacak kadar çokta yemiyorum. Ama bebeğinde şimdiden karnımı bu kadar çıkaracağini düşünmüyorum. Bebek değilde kendim kilo aldım diye çok canım sıkılıyor. İnşallah doğumla beraber tüm kilolar gider şimdiden 64 kilo oldum ama görüntüde 70 gibi gorunuyorum