Kızlar dün bi kimyasal soludum yanlışlıkla deterjan hemen genzime gitti çok öksürük ve baş ağrısı baş dönmesi yaptı korktum acile gittim. Bebeğe baktılar iyidi zehirlenme yokmuş bende şükür ama nefesim açması için bi 10 dk oksijen verdiler gebe olduğumu biliyorlar tabi o yüzden önlem amaçlı verdiler. Bebeğe bi zararı olmadığını kaç defa sordum zaten. Ama işte insan evhamlanıyor eve gelince içime bi kuşu dünden beri oksijenden birsey olur mu ya bu durumu yaşayan oldu mu hiç