Merhaba kizlar insaallah 26 ocak Çarşamba sabahtan hastahaneye yaticam doktor normal doguma uygunsun demisti alttan muayene etti 1 cm acikligim var kafa pozisyonu guzel dedi 40.haftamdayim daha fazla beklemeyelim istersen dedii suni sanci mi vericeksiniz dedim yok bir jel var onu sürüyoruz sancılarını artırmak için dedii o sekilde normal doguma hazırlıyoruz eve gönderme gibi durumumuz yok o sekilde ondan sonraki akışa göre dogurtturacaklar sanirim bu jel nedir kizlar sancıları artıran suni sanci degilmis bu sekilfe olan var mi hiç okumadim ben burda ya