Fulyaaa766 Merhaba ben 24 haftalık gebeyim de canım çok nar istedi bide covid olduğumu ögrendım de gebelik boyunca yemedım nar hiç bazıları zararlı deyınce. Acaba yiyen var mı ?
Asdfghjkll Fulyaaa766 bende tükettim hic bir zarari olmadi nette de oyle bisi yazmiyo zararli diye , yemeden yinede bi bakın isterseniz icinizi rahatlatin konusanlari bırakip
Yseliminannesi FusunF hamilelikte kanın sulu olması sakıncalımıymış ki size öyle dedi doktorunuz bunun için ekstra ilaç kullanıyoruz ya hem iğne hem hap olarak
bebisveannesiiii Fulyaaa766 Neden zararlı olsun ki bende 22+5 haftalığım en başından beri yiyorum bir sıkıntı yok da
GoncaClk Fulyaaa766 34. Haftamdayim bende geçen gün yedim hiçte arastirmamistim🙄 ama smdiye kadar hiç duymadım bence yenilebilir
Fulyaaa766 GoncaClk bencede yenilebilir bi kaç kişiden zararlı diye duymuştum yoksa çok sevdıgım bi meyve
Selincek Fulyaaa766 canım ben 2 gun 2 kez nar yedim çok ve 3.cu gun agrim basladi kanamam oldu biraz annem cok kizdi nar yenmez die bilemedim ne desem
Fulyaaa766 Selincek düşük olduğunu yada erken doğuma sebep olabiliyormuş kanı sulandırdıgı ıcın yemedim hiç