Ahsenn Bugün nst ye girdim sancım iki kere 100 lerde çıktı. Diğerleri 10/40/20/50 diye değişti. Bebeğinde kalbi 140/160 arasıydı ama oda iki kere 180 iki kerede 120 çoktu. Doktor pek konuşmadı. Kendi doktorum izinde olduğu için yerine gelen doktor ve pek ilgili değil. Doğum nasıl deşiğimde şuan herşey normal son ana kadar belli olmaz sesi. Çatı muayenesi falan yapmadı. (37 haftalığım) bayramdan sonra görüşürüz dedi. İçim hiç rahat değil epeyde ağladım sinirlerim bozuldu. Yada ben abartıyorum bilmiyorum.
Ceyduygu Ahsenn 100 cok sancıdan sayılmıyor canım yani normal dogumu baslatmaz. Kalp atışlarıda normal hareket ettikce azalip yükselebilir bence panik yapma. Hiç icine sinmediyse bayramda birde acile gidersin
Minigininannesi Ahsenn benim aynı şeyler hatta çok fazlası 30 da başladı ben 40+5de doğum yaptim. 37 çok güzel bir hafta doktor 35i geçse iyi diyordu bana yipratmayin kendinizi
Kdrduru Ahsenn pardon canim sancilar kaç olunca doğum yaklaştığını anlayabilirz doktorlar bu konuda bişey söylemiyor da ben cok merak ediyorum
Ahsenn Ceyduygu doktor o kadar ilgisiz ve konuşmaya üşeniyor ki .. bu haftalarda doktorumun olmaması çok kötü oldu 😔
Hesra Sıkıntı yapmayın bende sizinle aynı haftadayım benim değerlerimde hemen hemen sizinki gibi çıktı dr herşey yolunda dedi içiniz rahat olsun
Ahsenn Elcnerdgn doktorum olda Doğumdan da bu kadar korkmam. İZine çıktı ve kim gelirse yerine hastanede başka kadın Doğumcuda yok hiç bilmediğim biri gelcek yani. Kontrolleri yapan bayanda konuşmaya aciz. Çok üzüldüm bugün
Ahsenn Minigininannesi cevabınız için çok teşekkür ederim. İnşallah hayırlısı ile Eylül’ü beklerde doktorum döner
Ahsenn Kdrduru bende bilmiyorum canım.. nette 100 Doğum zamanı yazıyor ama sıklığıda önemliymiş. Doktor banada bir bilgi vermedi.
Esmagnc Önemli olan kaça çıktığı değil kaç dk bir yükseldiği aralık önemli 10 dk bir 100 ise yavaş yvaş azalıp 5 dk bir 180 e çıkabilir bu doğum sancısıdır.Önemli olan sıklığı.
BarBeyzazer Sıklığı önemli canım benim 31+3 te 2-3 dakika da bir 60-80 arasıydı Doğum başlamış dediler yatış yapıldı sancıları serumla ilaçla azalttılar baya ilaç ve fitil tedavisiyle ev istirahatine yolladılar