Kızlar ben ilk doğumumu sezeryan yaptım epidural anestezi ile. Şubatta da ikinci doğumumu yapıcam ama bu sefer genel anestezi ile istiyorum. Çünkü epiduralden korkuyorum ve bel ağrısı kalıyor bende . Siz ne düşünüyorsunuz bu durumda? Ne ile sezeryan düşünüyorsunuz?