Nagihan3701 Kizlar 4+4 hamileyim.cumsrtedi beta HCG 3050 ydi.pazartesi tekrar yaptırdım 3780. Çıktı.doktorum çok az yükselmiş sağlıklı bir genelik olmayabilir dedi.aranizda böyle bir olayla karşılaşan var mı
Deletedmom73711 Nagihan3701 Çok az yükselmiş maalesef, en az %60 artması gerekiyordu. En iyi bilgiyi doktorunuz verir, hakkınızda hayırlısı olsun.🙏🏻
Nagihan3701 Çok teşekkür ederim.evet carsamba tekrar gel tahlil ver.yukselme olmazsa duruma göre hareket ederiz dedi.