Umut60 Sumeyye12012 canım benimde adet geçti ğöğsüm kopacaktı prolaktin 53 çıktı ilaç verdi düştü adet oldum 10 gün geçmişti kan ver tedavine bak derim 24 gün çok uzun süre
Siyacus Umut60 teşekkür ederim canım hasteneye gidip kan testi yaptiricam bakalım ne çıkacak sizede haber veririm gerekirse muayine olurum💋❤️
Siyacus Umut60 kesin sonuç istiyorum 2 hamileliyim olucak nasibse kan testi yaptırayım teste birsey çıkmıyor ama kafama takılmadı diyil eyer gebe olsaydım teste çıkardı hiç olmazsa silik çıkardı 😔
Sumeyye12012 Karkubra27 canım sabah senin dediğin teste baktım çizgi hafif belli Diğer testte yok çizgi yok
Karkubra27 Sumeyye12012 ben biraz dikkatli baktım teste gördüm yani inşllah yeni gebelik başlangıç i dir
Sumeyye12012 Karkubra27 Ama işte üzerinden saatler geçti ya oyüzden sayılmıyor diyorlar ama gene de inşallah doğru görmüşsündür canım benim