Sedakaraagaccc Evet sonunda benimde hikaye yazma vaktim geldi 😌 Sizinle duygularımı paylaşmak istiyorum bu süreçte beni Se en keyif aldığım şey burada doğum hikayelerini okumaktı 🙏 Ve edindiğim bilgiler cok fazla işime yaradı...Sabah 5 e doğru uyandım ve hafif bir ıslaklık hissettim önemsemedim ardından tekrar hafif bir ıslaklık dedim herhalde akıntı gibi bişey gideyim bakayım dedim ayağa kalkmamla suyumun aşağı inmesi bir oldu Bian da 😀 Hiç panik yapmadım eşimi uyandırdım annemi de dedim korkmayın hastaneye gidiyoruz duşa girdim belime karnıma sıcak su tuttum çantam zaten hazırdı ve hastane yolunu tuttuk gittiğimde 1 cm açıklığım vardı ve hiç sancım yoktu sabah 6 da yatışım yapıldı bekliyoruz sancıları önden sancım gelip sonra suyum gelse daha kolay olurmuş ama bende tam tersi oldu ben yürümeye başladım oda da pilates topu üstünde zıpladım gülüyorum tabi keyfim iyi 😀 Saat 11 de sancılarım başladı her saat başı artış göstererek son 3 saati tavan yaptı bildiğiniz kıvranıyorum geliyorlar açılma gıdım gıdım 2-3-5 yalvarıyorum alın beni diye bebeğin Rahime tam inmesini bekliyoruz dedi ebe ve son artık inmeye başladığını istem dışı gelen ıkınmalarla anladım 15 20 dakika içinde 10 cm açıklığa ulaştım doktorum uçarak ameliyathaneye geldi cok tatlı bir ekibe denk geldim zatın doktorumu cok seviyordum doğumhanede ayakta da 2 .3 dakika ıkındım sonra çatala ilk ıkınma kafa Rahim de gözükmüş ikinci ıkınmam da kucağımdaydı ben şok oldum tabi eşim de yanı başımda 😌 Kızımı kucağıma koydular sıcacık Nasıl bir duygu inanamazsınız mükemmel o an zaten herseye değiyor ve o kadar rahatlıyorsunuz ki tarifi yok herkese hayırlı ve kolay doğumlar nasip olsun inşallah ❤️🙏
Ozcndln Sedakaraagaccc canım maşallah size prenses uzun ömürlü ve sağlıklı olsun inşallah bir ömür 😂😍😙😗