Annecimm22 elif1g maalesef riskli gebeliğim ve lavaboya sadece kalkıyorum bende vicdan yapıyorum bende öğretmenlik mezunuyum ve bir çok ders doğumdan sonra bakalım bebiş izin verecek mi kendimi doğumdan sonraya hazırlıyorum
Lina-11 Ben de öğretmenlik mezunuyum kızlar şuan 7+3 üz ama benimde bulantılarım başladı pek bakamıyorum gerçi temelim var ama umarım sınava kadar halledebiliriz ve atanabiliriz🤗
elif1g edatopcu27 ne guzel canim kolayliklar diliyorum hepimize bende yemek yaparken aski memnu izliyorum bu bataktan cikamadim 😂
Edanurkeles Bende öğretmenlik mezunuyum edebiyat öğretmeni ilk 4 ay çalışamadım bulantı halsizlikten sonrasında odaklandım derken artık oturmak sıkıntı olmaya başladı çok fazla masa basında oturamıyorum doğuma 6 gün kaldı muhtemelen bu senem gitti
elif1g Edanurkeles Allah bilir canim bebişin kismetiyle gelsin insallah daha guzel kapilar acilir bilemeyiz ki 🌸🙏
Cigdemm1 Bende 6+5 haftalık hamileyim bende kpss gireceğim aşırı halsizlik var şuan ders çalışamıyorum ve sınav zamanı 7 7 buçuk aylık falan olacak o karınla acaba sınava girebilir miyim rahat edebilir miyim şeyi var bende
elif1g Cigdemm1 sagligin iyiyse girersin hic dert etme benim arkadasim sinava girip 3 gun sonra dogum yapti hayirlisi olsun hepimiz icin yeterki saglik olsun🌸