Kızlar demin wcye gittiğimde kahverengi akıntımın gelmiş olduğunu gördüm.peçeteyle sildiğimde temizdi birşey yok çamaşırımın lekelenmesi dışında.adet tarihime daha 4 gün var bazen 1-2 gün gecikebiliyor adetim ama hiç erken gelmişliğ yok.dün kaset test yapmıştım negatifti.ovülasyon günlerinden beri geçmeyen adet olacakmışım gibi karın ağrısı yaşıyorum arada üşüyorum, terliyorum.belimnsırtım ağrıyor göğüslerim ağrıyor. O yüzden bu erken adet belirtisi mi anlayamıyorum her an adet olacakmışım gibiyim zaten günlerdir.yerleşme kanaması olsa adet olacakmışım gibi sürekli ağrı normal mi kızlar.adetim hiç erkende de gelmezdi yoksa kendimi zorladımda ev işi yaparken başka kötü birşey mi oldu bebiş vardıda… çok endişelendim kafam çok karıştı ağrılarım şiddetlendi gibi sanki de 😔