AysegeZ kendini strese sokuyorsun İşte , benim arkadaşıma %70 down sendromu dediler ama bir bebek doğurdu maşallah sağlıklı topaç gibi, ki kız dedi ne olursa olsun evladım başımın üstüne diye, ben o yüzden yaptırmıcam sonuç beni asla etkilemez gebeliğime devam ederim