Zilananne SevvalAkbass 6+1de duyduk çok şükür şimdi 10+2 yız Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Zilananne SevvalAkbass inşallah hayırlısıyla duyarsn canım ben çok zor zamnlardan gectm kanamam oldu düşük tehlikesi yasadm devam ediyor halan progestan kullanıyorum Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin