Oznurkk ZEYNEP2025 tarihiniz çok güzel ya 38+3 oluyorum erken olmasam doktorum sezaryen dese kesinlikle bu tarihi alırdım bende . Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰
Meryembzdmr Allah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin 🤲 ben de 35 haftalık hamileyim haftaya ben de gideceğim doğumun sezeryan olucak bana da gün veriler artık dimi ?
ZEYNEP2025 omerim32 35+4 suan 39.haftayi doktorum uygun buldu 21 dedi ama ben 22si olsun dedim olur dedi
ZEYNEP2025 Oznurkk Tesekkur ederim benim kendi tercihimdi sezeryan doktorum bana birakti normalden korkuyorum ☺
Oznurkk ZEYNEP2025 bende korkuyorum ama arada da deli cesareti mi cahil cesareti mi geliyor anlamadım 🤣