Minigin_annesi0 Kızlar cuma günü yaptırdım, ama hâlâ e-nabıza düşmedi. Sonuç çıktıda e-nabızda mı görünmüyor acaba ?
Minnosbir_Anne Benimde görünüyor ama çok sonra e- nabiza düştü ben yükleme yaptırdığımda ertesi günü sonuçları almaya gitmiştim