Seyda123 39+5 im dun doktor kendiligimden doguramzsam 29unda yatrcam dedi napabilrim merdiven cikmak hareket disinda lutfen yardim edin kendi sancimla gtmek istyorum cunku hastaneye yatarsam suni sanci vercekler yada sezeryana alcaklar istemiyorum 😣
Kumral60 Seyda123https://www.instagram.com/ebeaysee/ Canim bu ebe nin gosterdigi hareketleri yapabilirsin.