Gizem260 10+3 haftalığım ikidir böyle sanki bayılacak gibi oluyorum size de oluyor mu bazen Gözüm kararmıyor ama içime fenalık geliyo yatıyorum hemen yatmasam düşüp bayılıcam
Merve234 Gizem260 İlk haftalarda bende de oluyordu sebebini bilmiyorum ama kendini koltuğa zor atiyordum
GoncaClk Gizem260 bende de oluyordu 22. Haftadan sonra kahvaltılardan sonra öyle oluyordm elim ayağım boşalıyordu şekerden korktum ama çıkmadı sonra geçti şuan 34 deyim bazen çok ayakta durduğumda falan öyle hissediyorum hemen uzanıyorum
Gizem260 Maviyisevenkadin yok hayır özellikle bi zamanı yok galiba farkında değilim aa bugün çok iyiyim diyorum bi bakıyorum değilmişim
Maviyisevenkadin Gizem260 Yemeklerden sonra oluyorsa kan şekerinin hızlı yükselmesi ile ilgili. Ara ara bende de oluyor maalesef.
Gizem260 Maviyisevenkadin yani şeker falan yemiştim ondan mı bilmiyorum midem bulandığı için ağızıma olips falan atıyorum
Maviyisevenkadin Gizem260 Aç karnına şeker veya hamur işi yiyince oluyor genelde canım. Şeker seviyesi düşükken birden yükselttiği için. Ayaklarının altına yastık koyup başının altına bir şey koymadan uzan bir süre. Geçmiş olsun.
Gizem260 GoncaClk aynen işte benim de öyle bugün ikinciye bi kez daha oldu şuan elim ayağım boşanıyo kendimi bi yere zor atıyorum atmasam bayılırım net
eliff92 Gizem260 dışarıda yürüyebiliyomusun beynin uyuşuyo gibi mi oluyo bayılmıyorum ama her an düşücek gibi oluyorum elim ayağım boşalıyor bende uzun yürüdüğümde fazla iş yaptığımda
Gizem260 eliff92 yürüyebiliyorum ama böyle anlık bişey geliyo elim ayağım titriyor fenalaşacak gibi oluyorum çok dışarı çıkmıyorum aslında ama bi iki defa yürüyüşe diye çıkıp eve kendimi zor attığım oldu
Meryem_kurkcu Canim aynisini bende yaşıyorum aclikltan oluyor az az sık sık yiyince geçti doktoruma sordugumda cok normal dedi yemek yememiz gerekiyormus
Havvauslu Gizem260 ay kesinlikle ben 6+2 deyim asırı Kotu oluyorum sırt ve karın ağırısın gidiyor bazen ikisi aynanda girince bi de bu geliyor sanki bayıldım bayılcam tansiyondan şüpheleniyorum ben
Gizem260 Havvauslu valla tansiyona bakılıyo gidince normal çıkıyo ama şeker de mi bi problem var anlamadım ama çok kötü bi durum ya böyle fenalık geliyo hemen kendimi bi yere atıyorum yatıyorum yatmasam kesin düşer bayılırım