Kalkgidek01 Bebek arabası olarak kullanıyorum tekerlekleri küçük oldugu için taşlı engebeli yollarda zorluyor ama arabaya sıgıyor en iyi yanı birde tek elle kapanıyor ve cok hafif 1 yaş dan sonra kullandım bir tane travel sistem var o cok agır ama sürüşü daha emin hissediyor düştü derdi yok onuda 6 aya kadar kullandım ama ben yinede hamiltonu daha cok kullandım