Kızlar postlarımdan bilenler bilir pcoluyum ben hep düzensiz adet olurum hatta geçen ay adet bile olamadım 2 gün leke leke oldu bitti. Sonra doktora gittim. İlaç yazdı. Bu ay o ilaçla vaktimden 2 gün evvel adet oldum güzelce. Bu günn adetim bitiyor. Doktorum bu ay şansın var dedi. Yani bu ay düzenli adet gördüm ovulyasyon olucak. Nelere dikkat etmeliyim hamile kalmak için? İlişkiden sonra 1 saat ayakları kaldırmak , yıkanmamak,çiş yapmamak falan biliyorum. Başka ekstra ne yapayımki, bu ay tutsun hamilelik. Ne gibi durumlar engelleye bilir gebe kalmamı?. Stres yapma diyiceksiniz , yapmamaya çalışıyorum fakat koca demek stres demek. O iş zorluyor işte..😒
Tavsiyelerinizi alayım güzellerim?….